Izabell sommerlöf

Bad day

Publicerad 2013-02-22 22:24:00 i Mitt liv,

Usch, idag har jag mått s-ä-m-s-t.
Tappade känsel i stora områden på ryggen, resulterade i att jag gick som en zombie.
Mina händer har skakat oavbrutet, har inte kunnat äta något på hela dagen pga illamående.(försökte.)
Men framåt kvällen blev det en ordentlig portion när jag kände att jag kunde få behålla maten i magen (y)
Jag brukar inte vara överkänslig mot dofter men idag har allt luktat extra mycket och det har drivit mig till vansinne.
Försökte somna vid 7-tiden men mina ögon darrade bakom ögonlocken och jag kunde inte somna. Tog en lång varm dusch, placerade arslet framför gladiatorerna och har suttit i soffan tills nu.
Fortfarande skakis i händerna men annars mår jag ganska okej, äntligen.
 
Nu har jag klagat färdigt, och snart ska jag försöka somna. imorgon blir det att gå upp tidigt och åka till en arbetsmässa eller liknande med morfar.
Sen ska jag till älskling, blir mysigt !  Byebyeeee bloggen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela