Izabell sommerlöf

Mumsss

Publicerad 2013-06-12 21:33:46 i Mitt liv,

Kom hem för en stund sen, jobbat sen hem o duscha + fixa mig o drog till marbäck o glodde fotboll!
Sen köpte mamma kycklingtallrik till mig, gott :D
nu sitter jag och mumsar neverstop! ska alldeles strax krypa till kojs :)
ååh mindre än 3 veckor kvar till flytten..!! dags att börja packa :D shit
ska bli så jävla roligt! ska självklart ha inflyttningsfest, men flyttar ju in 1a juli.. sen ska vi tapetsera o bajs och sen fyller jag år den 14e, så tänkte ha fest då ? då kan de ju bli inflyttning/födelsedagsfest lixom :)

nepp nu ska jag gå och byta till nattlinne!
har redan fixat finfina flätor som jag ska sova i så håret blir vågigt imorgon (y)
godnatt :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela