Izabell sommerlöf

Vad är det för fel på mig?:(

Publicerad 2013-06-21 23:18:27 i Mitt liv,

Usch har inte mått så bra på sistone som de flesta kanske märkt. Idag har jag legat hemma med feber och ont lite överallt.
har knappt kunnat stå upp för det har kännts som att jag ska svimma, har inte kunnat sitta länge för då har jag fått väldigt ont långt ner i ryggen..
Har kollat upp lite symptom och det mest sannolika för mig tycks vara njurproblem ?
kan även tillägga att jag blöder på ställen man inte borde blöda från.
orolig? ja, mest för att förlora jobbet då dom sagt att jag med sannolikhet kommer bli avskedad om jag är hemma och sjuk igen..(y)
Får nog bli några fler besök hos farbror doktor och se vad fan problemet är, för detta är ju inget vidare.

Bilden beskriver i princip mina symptom perfekt. Antar att den är översatt från engelska då svenskan ser lite halvdan ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela