Izabell sommerlöf

LIFEHACK

Publicerad 2013-05-31 14:17:00 i Mitt liv,

Okeej, så om eran eyeliner har torkat, slicka lite på den!
eller om ni har vatten till hands så doppa den snabbt i det :)
 
samma med mascara, slicka dock inte på den utan håll borsten fort under vattenkranen sen stoppa tbx den i mascaran och dra borsten upp o ner några ggr, sen är den som ny (y) ett tag iaf.. :)
 
gjorde precis detmed min mascara och den blev jättebra :)
 
 
Bästa mascaran enligt mig, klumpar sig inte och man kan läggapå hur mycket man vill :)
Max factor False lash effect, 99:- på nordiqfeel.se! 
 
 
NU SKA JAG TILL STAN OCH SOLA med caps lock, har fixat lite grejer nu så jag ska fan bli brun i år! (ja jag har svårt för att bli brun)
i mars förra året va jag påväg att bli brun men sen blev jag ''sjuk'' och fick utslag överallt och fick bada i kortisonsalva hela sommaren i princip, och kunde knappt gå utanför dörren. så där sket det sig ganska ordentligt.
Men har kollat noga så skiten inte börjar i år igen, och allt jag märkt är att jag är väldigt känslig på just handlederna och ögonen, annars är det CHILL! så nu kör vi :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela