Izabell sommerlöf

Förlåt förlåt!

Publicerad 2013-11-23 22:44:00 i Mitt liv,

Jag ber om ursäkt för att jag är så otroligt seg här på bloggen:(
Har liksom inte tänkt på det! Men nuså :D
 
Som ni flestavet blev jag inlagd på sjukhuset för 3 veckor sen, där jag låg kvar i en vecka. Kommer ta lång tid att förklara hur & varför, men jag mår bra nu och det är inget allvarligt längre!
sEen dess har jag mest varit hemma och tagit det lugnt:)
 
JAG HATAR MITT TANGENTBORD
 

spaceknappen dampar, så kanske skriver ihop allt mer än jag borde:(
iallafall, sitter hemma hos alle nu och tagit med min dator så nördar som vi är sitter vi och spelar haha!
Imorgon ska vi till borås och jag ska till nelly och kolla lite o sen på kvällen blir det bio, mysmys. 
Har beställt glossybox med så ser fram emot novemberboxen!
 
Har inte kvar nemo längre:( eftersom jag låg inne kände jag att det blir snällare för honom att få bo med någon som har mer tid så han fick flytta tillbaka till dom jag köpte honom av. Där har han sina 3 syskon och sin mamma och får gå ut när han vill osv, mkt bättre. men saknar mitt hjärta så jag går sönder <3
 
beebis<3
 
saknar mitt hååår:(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela