Izabell sommerlöf

ojdå!

Publicerad 2013-11-28 16:56:42 i Mitt liv,

går från att vara jätteseg till att skriva flera inlägg om dagen, duktigt va?:D
Kom nyss hem efter att ha varit på stan med Dorna. Vi åt thaimat och shoppade lite, fick med mig 2 st nagellack, Isadoras sugar crush. Och en gele eyeliner ifrån maybelline!
 
kan verkligen rekomendera isadoras sugar crush, lätt applicering och sjukt fint resultat! torkar även fort och texturen känns asnice :D
 
nu vet jag vilket lack jag ska ha på nyår iallafall!
ska gå och prova eyelinern snart så jag får väl återkomma om den va bra:) pöss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela