Izabell sommerlöf

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30 år

Publicerad 2014-12-11 16:32:00 i Mitt liv,

Ganska enkel fråga, jag ska flytta utomlands ett tag och jobba! 
Det är en sak jag vill så sjukt mycket och har bestämt mig för :) får se när det blir bara.
 
 
Och till mina läsare - HJÄLP.
 
Jag är så galet sugen på en ny hårfärg, men kan inte bestämma vilken!
Antingen gör jag sådär dipdye/ombre igen,
eller behåller brunt men gör lite ljusa slingor,
eller LILA.eller mörk mahogny typ, så jäävla snyggt men vågar man?..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: kikki

Publicerad 2014-12-11 19:05:39

Lila vore skit snyggt!

Postat av: mikaela

Publicerad 2014-12-11 22:36:19

Slingor har jag alltid tyckt ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela