Izabell sommerlöf

heej:D

Publicerad 2014-07-13 18:41:00 i Mitt liv,

Kom precis hem!
I tisdags drog vi till falkenberg :) det var sjuukt bra väder fram tills igår, då drog vi till ullared!
idag ösregnade det med så vi bestämde oss för att åka hem, och vi tog ullared igen påväg hem (A)
hittade ett och annat skoj, som man brukar :D
slänger upp lite bilder på det sen :)

Hämtade även ut ett paket ifrån nelly idag med ett par byxor och en topp, skitfina och passade bra! Födelsedagsoutfiten klar :D
fyller ju 20 imorgon.... känns sjuuukt! ska lätt in på systemet och göra premiär :D
Sen har jag ebställt en datorstol som vi ska åka och hämta med (y) 
 
Och jus det, det har hänt en hemsk grej..... jag blev sugen på cola cherry och skulle envist gå till ica. hade inga fickor på shortsen så gick o höll mobilen i handen bara (utan skal och plast såklart) så skulle jag fixa min sko, bam åkte mobilen i asfalten med skärmen neråt......... 1000 bitar:(
 
 
meeen som plåster på såren beställde jag en guldig iphone 5s :D 
så den kommer i veckan!
 
jaja nu har jag massor att göra, sna packa upp, göra bodyscrub (så jag flagnar bort det sistahaha) och duscha o lite  så :) Slänger upp lite kort nu iaf. ha det bra sålänge :*
 
 
(byxor ifrån nelly)
 
 
 
 
(lite saker till min nya mobiil, ska fan inte paja den också hehe)
 
 
(vad är en resa till ullared utan att komma hem med massa småskit?)
 
 
och sen fick jag faktiskt min 20-årspresent av mamma idag i förskott (A)
 
 
Kan man bli kär i en sak, så är jag det!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-15 16:53:40

Va det dig man såg på kräftfestivalen i glommen i fredags med hatt?

Svar: Hatt? hahah nä det var det garanterat inte ;)
Izabell Sommerlöf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela