Izabell sommerlöf

Blogginlägg, wow!

Publicerad 2014-03-26 00:18:00 i Mitt liv,

Har la lovat att bli en bättre bloggerska..:D so here we go.

I helgen vart det kaos och stoj! 
I fredags var jag med amanda och nicole och vi skulle la dricka lite osv men vi blev så trötta så vi dampade mest och somnade... 
Sen på lördagen var jag hos louise! träffade hennes bebis också, jag smääälter vad söt han var :D åh.
sen vart det la lite feest :) 
 
 
 
Idag har jag varit i borås med mamma och nicole och shoppat lite. hittade 3 tröjor, ett par (underbara) jeans och lite småskit typ hårfärg och aceton osv haha.
 
 
Sen åkte jag och nicole och skulle rida, men det blev sent och började blåsa somfan så vi struntade i det och gosade med hästisarna bara! så vi ska rida imorgon istället:) om inte vädret sugeeer..
 
(här låg jag gött, tjockis Esaias!)
 
 
Och nu har jag haft myskväll med mig själv med film, och ätit avokado med creme fraice och räkor, sååå gott! Sen har man lite salt och citronsaft på, busenkelt och megagott :D
och cola körsbär till det såklart!
 
 
 
Sååå nu hoppas jag att jag har gjort er nöjda, hehe...
 
slänger la in en egobild också, why not!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela