Izabell sommerlöf

Dag 4 – Det här stör mig

Publicerad 2014-10-12 09:22:37 i Mitt liv,

Hm, det finns ganska mycket som stör mig faktiskt. T.ex, dubbelmoral
 
Att inte tycka någor är okej men sen göra exakt samma sak om inte värre själv.
Att säga att man är emot något för att sedan vara för det, och hålla på så.
Detta driver mig till vansinne, nåt så in iiiii. Oftast brukar jag inte ens säga det till personen, men inuti kokar jag!

Folk som aldrig kan vara seriösa. Alltså i sättet, som skojar bort allting, och inte ens går att prata med. 
 
men det som stör mig mest av allting är nog lögner.
 
 
 
 
Nakenchock? nej. kallas tubtop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela