Izabell sommerlöf

Ny frilla!

Publicerad 2015-01-29 20:58:00 i Mitt liv,

Så otroligt nöjd med mitt hår nu :D Tack till maline för all hjälp!
 
 
 
Har precis kommit hem ifrån träningen, haft sååå lite energi idag så det är sjukt. Har egentligen massa att göra och städa tills lördag men har ingen luuust :( fyfan!
På lördag kommer michelle, mikaela, elin, kathrine, Malin, Maline nr 2 och stina!
Så ska vi förfesta här sen blir det hotellet :) är sååå taggad!!
 
Nej nu får jag väl ta och göra nåt vettigt... eller typ spela lite (A) haaregött!
 
 STARK TJEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela