Izabell sommerlöf

Hello there!

Publicerad 2012-11-27 19:48:00 i Fest, Mitt liv,

Här går det snabbt.. :D
har inte varit hemma på några dagar så ! 
i lördags var det feeest! Och det var najjjs :)) får göras om snaart tkr jag, med samma folk!
sen efter drog jag la hem till älskling och kom hem igåår. gosigt!
 
nu sitter jag och lyssnar på Knife party och funderar på om jag ska gå och äta frukost. :$
Blir ju såhär när man vänt på dygnet....
imorgon ska jag äntligen börja köra bil!! så ska köra så mkt jag kan nu tills året är slut sen drar jag på intensiv :)
Någon som vill med haha? säg till :D
 
rödtottar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela