Izabell sommerlöf

walla

Publicerad 2013-01-30 20:59:04 i Mitt liv,

HÅKEJ, eftersom mikaela är så duktig på bloggandet ska jag också vara det. (A)

Idag har jaaag;
 
övningskört från stan hem!!
åkt till falköping och fikat hos mammas kille!
köpt gooodis......
körteori
 
haha ja de va la typ det :)
Har även ordnat med boende i kära göteborg under intensivkurstiden (ojoj)
nu behöver jag bara boka den :D
 
Imorn ska jag:

Köra på körskolan
arbetsförmedlingen (arbetscoach)
luncha med chantal
övningsköra med mamma
boka intensivkurs!
 
så ser de la ut nu :D
Nu ska jag tvätta av sminket o byta om till goskläder, äta chillinötter och göra teoriprov och kolla lite vampire diaries! jäklar vad klockan går fort.. aja ha de gött! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela