Izabell sommerlöf

packar, laddar

Publicerad 2013-06-25 20:17:00 i Mitt liv,

Får nycklarna imorgon, ska nog börja flytta in saker direkt då!
Ska hämta min nya säng också :D eftersom min jag har nu är alldeles för stor för min lilla 1a:(
så har köpt en låg 1,40 säng nu :) Tycker det är perfekt storlek för det är inte för litet och inte för stort! jag som verkligen INTE kan ligga rakt när jag sover behöver lite utrymme, och sover man 2 är det ännu värre ! då måste jag ha benen över den andra..... fråga inte ens
 
får se om min bästa snälla mamma kanske lpåter mig ta med skinnsoffan till lägenheten, då har jag ju en soffa sålänge iaf :) vill ha en divan, men får väl spara till det!
tänkte dra till ikea i dagarna med och fixa ett soffbord och småskit man behöver :D
har fixat ganska mycket iaf, typ stekpanna o gryta o glas osvosv men har fortf massa kvar o köpa, man behöver ju asmycket saker!?
Kommer nog bara ställa in det mesta lite på måfå nu för ska ändå måla om och tapetsera! Sen ska det fan bli megamysigt:D:D
 
så hoppas jobbdagen går FORT imorn! nu ska jag packa fort som en liten kanin för har bara packat i alla kläder så har massa kvar, men slänger ner allt i lådor bara så får jagta en nogare rens nån annan dag! fanns ju ordentligt med förråd och utrymmen där borta så:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela