Izabell sommerlöf

Gaaalen helg.....

Publicerad 2013-10-21 17:56:25 i Mitt liv,

Hej! herre gud vilken helg haha! I torsdags var jagoch nicole i stan(borås) o handladelite halloweensaker och jag köpte finaste klänningen nånsin men när jag kom hem o provade den så va den för stor så fick lämna tbx den dagen efter o köpte en annan som nästan va ännu finare, och billigare (y)
vi stressade ihjäl oss för att hinna hemo fixa oss inför festen som vi skulle ha hemma hos henne. Folk kom för tidigt och vi hade så brottom så vi dog typ ahaha, deva lite drygt först men sen körde vi beerpong osv så blev de mkt roligare! sen kom mer folk och de blev bara mer o mer kaos och kvällen slutade heelt efterblivet.....
 
Sen på lördagen vaknade jag o nicole va inte hemma så jag va så snäll o städade hela hennes hus! sen komhon hem o körde mig till bussen så jag åkte hem och fixade mig föratt dra på en annan fest.
jessi o natta hämtade mig så åkte vi till conny men där va det drryyygast.se så vi drog till en annan ch livade upp stämningen där och det blev faktiskt ganska kul!
 
Söndagen sov jag bara bort, sååå trött va jag..
hoppas ni har haft en lika livad helg som jag!:)
Har även färgat håret rött för er som inte vet/sett det! Är nöjd men närdet börjar gå ur kommer jag att färga det svart!
 
 
(en bild från förra helgen)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela