Izabell sommerlöf

I'm addicted to you

Publicerad 2013-10-03 16:15:36 i Mitt liv,

Hello :D Är ganska snabb på att blogga känner jag?
ska bli bättre haha,det är ju faktiskt gött att skriva av sig!

Så vad gör jag nu för tiden då, jag har börjat en utbildning i borås med inriktning- Service & värdskap.
Sen måste jag välja en fördjupning och då får jag välja mellan -butik , café/restaurang, telefonförsäljare/support, städning
Så ska la välja butik eller café :)
ååååh får damp på min mellanslag-tangent, den dampar så om jag skriver ihop ord vet ni varför..:!
 
Idag ska jag åka till Blidsberg och gå på min lillebrors trivselkväll i hans skola:)
Och i helgen blir det mööösa marschen! inte helt 100 på om jag ska gå eller inte men det märkler vi :D
 
SÅ nu har jag bloggat lite, samvetet cleant! haha, ska gå och ta mig en macka nu och göra mig redo för att dra, Adiós people!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela