Izabell sommerlöf

Wiho, ny header!

Publicerad 2014-04-22 16:43:55 i Mitt liv,

Har suttit och pillat ihop nya GIF headers :D
Var trött på dom gamla bilderna. så nu känns det mycket fräschare ;)

Förlåt för seg bloggning med.
Har varit hos mamma i blidsberg sen i fredags, och igår var vi i falköping hos hennes kille och firade honom :) Idag har vi varit i gällstad och kollat lager 157 och lite mer, hittade bara en tröja och lite body butters, men de va mysigt att komma ut iaf!

Nu ska jag skart dra och träna. Skaffat gymkort serni, men har iiingen motivation typ :D vart är den?

ha de bra :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela