Izabell sommerlöf

Tidsfördriv!

Publicerad 2014-12-06 21:15:00 i Mitt liv,

vad heter du i andranamn? - Victoria :)
har du några piercingar? var? - Tungan, naveln, sen har jag hål i näsan och läppen men har inte i smycken :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv!
väljer du filmkväll framför utekväll? - näääedu ;D
vad tycker du om med dig själv? - eeh..att jag kan äta som en häst utan att träna men fortfarande inte blivit fet hahaha
din sämsta egenskap? -  att jag bryr mig för mycket. fast det kan väl vara bra också men..
är du dag eller nattmänniska? - natt..
vad har du på dig just nu? - team sportia brallor och en gosig tröja
är du nöjd med ditt utseende? - ibland :)
vad vill du ändra med ditt utseende? -  haha ska jag verkligen skriva det? vill operera näsan och förstora läpparna!
är du i ett förhållande just nu? - nein
har du varit kär på riktigt någon gång? - jaa
är du oskuld? - ja? eller? :d

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njääääe
hur många har du varit riktigt kär i? - 2
när hade du sex senast? - eeh nån vecka sen
har du kysst en kompis någon gång? - ja :*
vem vet allt om dig? - hmm mikaela kanske? eller jag vet inte, berättar inte saker så ofta
vem skulle du vilja träffa just nu? - tomten
vem saknar du mest just nu?- oj, de kan jag nog inte skriva här hehe
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - amanda kanske? 
vem krama du senast? - vet inte, folk på festen igår? :D
vem står dig närmast? - familjen!
vem vill du träffa oftare? - hahah alla typ :o
vem ringer du när du är ledsen? - mormor typ!
vem är snyggast? - Gaspard Ulliel...

snusar du?- nee usch
röker du? - never
har du tagit droger? - nej
känner du folk som tar droger? - yes
har du blivit jagad av polisen? - nää haha
har du druckit så mycket att du spytt? - men ja...
dricker du alkohol varje helg? - ja typ haha!
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - nää tror jag icke!
har du varit i slagsmål någon gång? - Haha ja kanske ;)
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - japps
skulle du vilja vara berömd? - nej usch
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - nejnej
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - ja haha....
känner du någon som är oskuld? - jaa
skulle du vilja tatuera dig? - har redan en! men vill ha fler jaa
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Ja typ :)
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Haha nej eftersom jag bor själv ;D
tror du andra tycker illa om dig? - Haha ja! /bry
Brukar du skratta för dig själv? - ja jag är ju skitrolig?

Var bor du? Ulricehaaamn
Trivs du där? Nej för heelvete haha
När mår du bra? när jag shoppar eller äter haha!
Är du blyg? ja ibland
Är du nöjd med ditt liv? njäää ibland
Är det okej att gråta? ja men jag kan typ inte det
När grät du senast? eeh.. minns inte ens
Vill du gifta dig? njaa
Ha barn? njaa jo 
Vilken ögonfärg har du? ibland gråa, ibland blåa haha
Varit medvetslös? yees
Hånglat med nån riktigt ful? HAHA gud ja
Hånglat med fler än 50 pers? det vet jag inte! maybe
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Haha vem har inte!
Åkt polisbil? ja
gjort nåt olagligt? Kanske!
Fått din mamma att gråta? ja säkert..
Slagit ner någon? ja! hhahahah
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa
Använder du hårspray? - jaa för mitt bebishår är ceeepe
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nänä
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt hehe
Vill du bli modell? - aldrig!
Har du varit med på TV? - ja, vi i femman :D
 
Favorit...
Parfym? Calvin klein eternity aqua och beyonce heat rush
Skor? Jeffrey campbell och johnny bulls
Affär? hmm.. nelly? när det fanns iaf, ananrs h&m kanske. vetifaan
Djur? 
Heeeest
Mat? men fyfan vad svår fråga, det går ju inte att svara på.... falafelrulle kanske? eller friterade pommes <3
Godis? jag äter mest chips och kakor men... stekta ägg som brukar finnas i lösgodis ääälskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela