Izabell sommerlöf

tjaoaoaoa

Publicerad 2014-06-13 12:18:00 i Mitt liv,

kom nyss hem, har varit i blidsberg ;D
Igår var det skolavslutning för mina lillebrorsor :) efter det käkade vi pizza, sen drog vi hem och kollade fotbolls VM!
jag och melvin satt och höll tummarna för brazil, vi gjorde tillochmed en egen liten hejar-låt hahah! så söt är han :D

Sen idag åkte jag och mamma till den nya affären Dollarstore :) hade inte med mina pengar ens så det var fett störande när man hittade massa man ville ha haha. men mamma köpte lite småskaker till mig :*
ikväll kanske det blir fest :) Får se, jag har egentligen inte råd att festa så mycket denna månaden haha men några kompisar tjatar så ska väl inte vara världens partypooper!
 
nu ska jag iaf ta en dusch och fixa lite :D pusssss
 
 
 
 Mormor<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela