Izabell sommerlöf

Dåligt bloggande!

Publicerad 2015-02-12 19:08:00 i Mitt liv,

Har nämligen varit i blidsbetrg hela veckan :)
Är sjuk också :( min hals dööödar mig och mina öron typ slår lock hela tiden ?? usch..
Hoppas det gått över imorgon iallafall! då ska jag vara med min gose mikaela, ingen aning vad vi ska hitta på men det märker vi väl!
 
Nu ska jag klunka i mig juuuice och kanske spela lite när jag äntligen har min kära dator igen :D
pusss
 
 
 
 
Give me a whisper 
And give me a sigh 
Give me a kiss before you 
tell me goodbye 
Don't you take it so hard now 
And please don't take it so bad 
I'll still be thinkin' of you 
And the times we had
Guns n' roses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabell Sommerlöf

Hej! Jag är en tjej på 20 år som älskar kläder, smink, fester, mat och andra roliga saker. Jag kommer att skriva lite om min vardag, mina åsikter och förmodligen blir det en väldans massa bilder.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela